SEBACIA - Innowacyjne leczenie trądziku

Terapia to wynik badań naukowców Uniwersytetu Rice oraz współpracy dermatologów z całego świata, w tym dr R. Rox Andersona – światowego pioniera w dziedzinie dermatologii laserowej. Dążono do stworzenia procedur pozwalających na połączenie mikrocząsteczek złota Sebacia z zabiegami laserowymi, w celu uzyskania jak najlepszych efektów leczenia trądziku.

Co powoduje trądzik?

• nadprodukcja sebum
  • zablokowane pory
  • namnażanie się bakterii

img_cause_A

Firma SEBACIA przygotowała unikalne rozwiązanie oparte na mikrocząsteczkach, których działanie zostało opatentowane. Terapia celuje w powyższe przyczyny wywołujące chorobę.

Na czym polega zabieg Sebacia?

Zabieg Sebacia działa na źródło powstawania trądziku, czyli gruczoły łojowe. Z pomocą innowacyjnych mikrocząsteczek złota Sebacia oraz światła lasera medycznego, gruczoły łojowe zostają zmniejszone, a wydzielanie sebum ograniczone. Prowadzi to do oczyszczenia się porów i niepowstawania zapalnych zmian trądzikowych.

Zabieg Sebacia wykonywany jest w trzech sesjach w odstępie ok. 1 tygodnia.

Po jakim czasie będzie widoczna poprawa stanu skóry?

Przeprowadzone badania kliniczne pokazują, że zmniejszenie zmian trądzikowych i poprawa ogólnego stanu skóry, widoczna jest już w przeciągu 2-3 miesięcy od wykonania ostatniego zabiegu Sebacia.

Czy możliwe jest występowanie działań niepożądanych po przeprowadzonym zabiegu?

Podobnie jak w przypadku każdego zabiegu medycznego, wystąpienie działań niepożądanych jest możliwe. Większość skutków ubocznych przypomina działania niepożądane, występujące po wykonywaniu zabiegów z użyciem lasera dermatologicznego. Przed przystąpieniem do zabiegu Sebacia, należy skonsultować się ze swoim lekarzem w celu przedyskutowania możliwości wykonania zabiegu u pacjenta.

Jakie inne zabiegi są dostępne w leczeniu trądziku?

Najczęściej stosowanymi metodami łagodzenia trądziku są leki doustne lub miejscowe. Takie rozwiązania jednak wymagają od pacjenta systematyczności, a niektóre leki doustne, takie jak izotretynoina, wymagają ścisłego monitorowania stanu pacjenta, ze względu na występujące działania niepożądane.

Skuteczność terapii Sebacia została potwierdzona licznymi badaniamiklinicznymi przeprowadzonymi m.in. w USA, jak również w Polsce.

EFEKTY TERAPII SEBACIA

img_case1_before