Medycyna estetyczna

Nici hialuronowe

Zabieg już od: 1900pln

Nici hialuronowe

Zabieg z wykorzystaniem nici hialuronowych to metoda, która pozwala na uzyskanie naturalnego efektu odmłodzenia twarzy. Kwas hialuronowy wprowadzany jest do skóry za pomocą specjalnej, delikatnej kaniuli. Zaokrąglona końcówka kaniuli zmniejsza ryzyko uszkodzenia naczyń krwionośnych i nerwów podczas zabiegu. Minimalizuje to ryzyko wystąpienia działań niepożądanych.

Nici hialuronowe w medycynie estetycznej

Metoda iniekcji nici hialuronowych doskonale wpisuje się w potrzeby osób, które pragną odświeżyć swój naturalny wygląd. Kwas hialuronowy to substancja występująca w ludzkim organizmie, co znacznie zmniejsza ryzyko reakcji alergicznej itp. Kwas hialuronowy pobudza produkcję kolagenu – wprowadzenie nici hialuronowych stymuluje więc tworzenie sieci kolagenu w skórze. Im mocniejsza sieć kolagenowa, tym większe napięcie skóry.

Oprócz tego kwas hialuronowy wiąże wodę, nawilżając skórę i jednocześnie wypełniając ubytki w objętości tkanki. W wielu przypadkach powoduje to spłycenie drobnych zmarszczek oraz napięcie i ujędrnienie skóry twarzy.

Efekty po niciach hialuronowych

Zabieg z nićmi hialuronowymi wykonuje się w celu:
- delikatnego wymodelowania owalu twarzy,
- korekty linii podbródka,
- redukcji zmarszczek, np. opadających kącików ust czy tzw. chomików.

Na jakie partie twarzy znajduje zastosowanie ta metoda? Podstawowe rodzaje zabiegów to:
- nici hialuronowe pod oczy,
- nici hialuronowe pod oczy oraz na powieki,
- nici hialuronowe na czoło,
- nici hialuronowe na policzki.

Jak przebiega zabieg?

Przed przeprowadzeniem zabiegu z wykorzystaniem nici hialuronowych lekarz specjalizujący się w medycynie estetycznej ocenia wskazania oraz ewentualne przeciwwskazania. Analizuje też oczekiwania pacjenta oraz bada zakres modelowania twarzy.

Zabieg nie jest bolesny, jednak z uwagi na jego specyfikę (nakłucia w skórze) wykonuje się go ze znieczuleniem. Najczęściej stosuje się maści znieczulające.

Zabieg przeprowadzany jest przy użyciu specjalnie zaprojektowanych igieł, zwanych mikrokaniulami. Dzięki swoim zaokrąglonym końcówkom minimalizują uczucie bólu oraz ryzyko powstawania siniaków w okolicach nakłuć.

Specjalista wykonuje minimalną liczbę nakłuć na obszarze poddawanym leczeniu. W mikroukłucia wprowadzany jest preparat z kwasem hialuronowym w formie liniowych nici. Cała procedura trwa 30-90 minut.

Efekty po niciach hialuronowych najczęściej są zauważalne od razu. Przez kolejne 2 tygodnie trwa proces wiązania wody przez cząsteczki kwasu hialuronowego, w związku z czym wypełnienie ubytków tkanek oraz redukcja zmarszczek stają się bardziej widoczne. To, jak długo utrzymują się rezultaty, jest kwestią indywidualną, zależną m.in. od stanu skóry pacjenta oraz ogólnej kondycji organizmu. Jednak przeważnie jest to ok. 9-12 miesięcy.

Aby utrzymać osiągnięty efekt, zabieg należy powtarzać co 6-12 miesięcy.

Przeciwskazania do zabiegu

Aby uniknąć skutków ubocznych po niciach hialuronowych, należy odpowiednio zadbać o skórę. Jeśli występują jakiekolwiek przeciwskazania, należy zrezygnować z zabiegu.

Oto lista podstawowych przeciwwskazań:
- choroby o podłożu autoimmunologicznym, np. reumatoidalne zapalenie stawów – istnieje ryzyko, że interakcja z nićmi hialuronowymi pogorszy schorzenie,
- skłonność do powstawania blizn przerostowych – może dojść do powstania nowych blizn,
- aktywne stany zapalne skóry (opryszczka, trądzik) – wykonanie zabiegu może prowadzić do nasilenia objawów, podrażnienia skóry lub powstania infekcji,
- uczulenie na kwas hialuronowy bądź jego składniki
- ciąża i karmienie piersią.

Nici hialuronowe Białystok

Nici hialuronowe w Białymstoku można wykonać w Instytucie Medycyny Estetycznej i Dermatologii Dr Stawowska. Po przeprowadzeniu dokładnego wywiadu z pacjentem nasi lekarze zaproponują zakres oraz metodę pracy.

Nici hialuronowe - cena:

Nici hialuronowe 2 ml