KWAS POLIM

S.culptra to rewolucyjny zabieg, który możemy porównać do liftingu bezoperacyjnego twarzy. W leczeniu zastosowany został po raz pierwszy ponad 30 lat temu. Mówi się o nim, że pozwala zatrzymać czas. Kwas polimlekowy ma wyjątkowe właściwości. Chociaż nie jest klasycznym wypełniaczem to przywraca utraconą objętność. Jego działanie polega na pobudzaniu komórek do produkcji kolagenu. W konsekwencji pozwala na wytworzenie nowej, własnej tkanki organizmu. Zmienia się w ten sposób grubość, sprężystość i jędrność skóry. W miarę upływu czasu ubytki kolagenu są coraz bardziej widoczne. Powstający kolagen uzupełnia niedobory w skórze, wyrównując głębokie zmarszczki i fałdy. Preparat działa stopniowo, przywracając to, co zostało utracone. Pozwala na uzyskanie efektu podparcia i eliminację „cieni” na twarzy oraz wyraźną poprawę konturu. Efekty narastają po każdym zabiegu, odstępy między zabiegami to ok. 4-6 tyg. Otrzymane rezultaty utrzymują się ok. 2 lata, po tym okresie wskazane są zabiegi podtrzymujące.

Jakie są wskazania do zabiegu?

• zmniejszona objętość tkanek dolnej części twarzy z cechami wiotkości skóry,
  • zbyt płaska oklica jarzmowa, zapadnięte policzki,
  • zapadnięta okolica skroniowa,
  • głębokie fałdy nosowo-wargowe,
  • niereguralny zarys żuchwy,
  • wiotka skóra szyi.

Jakie są przeciwskazania do wykonania zabiegu?

• ostre i przewlekłe choroby skóry,
  • skłonność do tworzenia keloidów,
  • choroby tkanki łącznej,
  • ciążę i karmienie piersią,
  • choroby nowotworowe,
  • choroby autoimmunologiczne.

Jakie są efekty pozabiegowe?

Kwas polimlekowy działa dwuetapowo. W pierwszym etapie działania wypełnienie ubytków związane jest z objętością wstrzykniętego preparatu. Po paru dniach zawarta w żelu woda wchłania się i następuje cofnięcie efektu korekcji. Następnie cząsteczki kwasu polimlekowego powodują proces syntezy kolagenu i w naturalny sposób odbudowują utracone tkanki. Kwas polimlekowy działa powoli, ale za to bardzo skutecznie i długotrwale. Efekty narastają w czasie i wystarczają na 3 – 4 lata!

dsvg

Jak należy postępować po wykonaniu zabiegu?

Bezpośrednio po zabiegu bardzo ważny jest masaż leczonych okolic w celu równomiernego rozprowadzenia preparatu. Masaż musi być powtarzany przez 2 tygodnie co najmniej 2 razy dziennie. Zabiegi można wykonywać w odstępach 2-3 miesięcznych. Po zakończeniu leczenia efekty mogą utrzymywać się od 1 roku do 2 lat .

sculptra